4 Mart 2008 Salı

Sevgi nickleri

Sen en büyük sevgiyi hakedecek kadar mükemmel , Herkesin sevmeyi haketmeyeceği kadar özelsin.

Sen dünyaya sürgün bir meleksin Ve ben seni o kadar çok seveceğimki Bir daha cennetine dönemeyeceksin!

Ne seni unutmak gibi bir çaba var yüreğimde, Nede aşkımı körükleyen bir rüzgar , Ne seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm, Ne de kaybetmeye dayanacak kalbim var.

Sevgi bir yıldızdır yanıp sönen , Masmavi bir düştür gökyüzünde hiç ölmeyen , Sevenlerin mumudur sevgi , Eriyip de hiç bitmeyen.

Eğer birgün sevmek istersen önce kendini sev, Daha sonrada istersen beni, Ama beni; beni sever gibi değil kendini sever gibi sevmelisin, Çünkü ben seni öyle sevdim.

Hayatta üç şeyi sevdim; seni, kalbimi, ümit etmeyi. Seni sevdim, sensin diye, kalbimi sevdim, seni sevdi diye, ümit etmeyi sevdim, Belki seversin diye.

Birgün biri çıkıpta güneşe adını buzla yazarsa , Bilki o seni benden daha çok seviyor.

Sen en büyük sevgiyi hakedecek kadar mükemmel , Herkesin sevmeyi haketmeyeceği kadar özelsin.

Yaşamak gecenin tüm karanlığına rağmen, Buğulu bir cama güneşi çizebilmektir. YAŞAMAK DİRENMEKTİR !

Ağlamak istiyorsanız asla yapmayın. Çünkü, bir yerlerde sadece sizin bir gülüşünüz için, Yaşayan birileri mutlaka vardır.

Eğer bir gün aşkın ölürse onu doğduğu yere göm kalbine !

Rüzgarın kemanını çaldığı ve yağmur damlalarının pencerene vurduğu soğuk bir gecede yatağına uzanıp hayalini kurduğun ve keşke dediğin bütün güzellikler senin olsun.

Beyaz bir güvercin gönderiyorum sana, Kanatlarında mutluluk yüreğinde sevgi ve şevkat, Kar beyaz tüylerinde kokun, Ve gagasında iyi geceler öpücüğü Ona iyi bak.

Yatağını gül yapraklarıyla, Hayallerini papatyalarla süsledim Üzerini sevgimle örtüp kabuslarını da ben aldım ki En tatlı rüyalar seninle olsun.

Rüyaların en güzelini görürken, Tanrının seni korumak için gönderdiği Meleklerin kanatları öyle büyük olsun ki En masum anında bile kimse sana zarar veremesin.

Öyle insanlar tanıdım, her biri gökte bir yıldız gibi parlıyordu Oysa ben seni güneşim seçtim Ve bir güneş için binlerce yıldızdan vazgeçtim.

Hayallerin okyanuslar kadar büyükse Ve sen içinde bir kum tanesi gibiysen Umudun sesini dinle İçindeki kıpırtının okyanuslardan büyük olduğunu göreceksin.

Sevgiler vardır uğrunda ölmeye değer, Aşklar vardır ölünceye kadar yaşamaya değer, Ama öyle insanlar vardır ki Tanrıdan tapmaya değer.

Nehirler denizlere karışır dalgalanır fırtına olur durulur, Kalbimdeki kasırga hiç dinmez benliğim senle erir bütünleşir Ateş yanar küllenir ama sönmeyen bir ateş var senin ateşin !

Bir gün bunalır çok özlerse yüreğin beni, Bir yıldıza takılsın gözlerin Çünkü aynı özlemle aynı yıldızda seni arıyor olabilirim.

Ufukta bir gemi görsem seni taşıyan, Mavi denize dalardım geriye bakmadan Uçsuz bucaksız mavilikte arardım beni Taa ki beni sende bulana kadar.

Hiç yorum yok: