11 Mart 2008 Salı

Güzel Msn Nickleri

BİLMEZDİM BU KADAR ACIMASIZCA BENİ BIRAKACAĞINI BİLMEZDİM HAYEL KRIKLIĞINA UĞRATACĞINI BİLMEZDİM SEVRKEN AYRILACAĞIMI BİLMEZDİM BANA İFTİRA ATACAĞINI BİLMEZDİM ŞEREFSİZ BİLMEZDİM....,


çektin en büyük acı mutluluk olsun

seni sevdiğim kadar ibadet etseydim cennette köşküm olurdu...

ayrılık ölümden bile zormuş

seni sevdiğim o güne yazıklar olsun

a$kla saklanbaç oyunu oynuyorum.. en iyisi içimden 9’a kadar saymak ve onu olduqu yerde unutmak... ben yazdımm bunu


akıllısı beni bulur saalğı yanımdan ayrıolmaz

Aşk Aşkı anlamayanda durmaz sürekli deişir ama aşık olursan bir yerde kalır


yalan dünyada bir sana inanmıştım.meğer sende yalanmışsın...,


sen benim herşeyimdeni gitttin herşeyimi değil beni kaybettin......

giden bir gün geri dönmek ister bırakın dönsün NELER KAYBETTİGİNİ GÖRSÜN


beni kaybetmeyi başaranı kazanmak için asla uğraşmam


sana deil sana aşık olduğum için pişmanımm değmezmiş sana



ßirtaneM, SensiZ YaşamaYa aLışcaM...

AranıLan TeseLLiLer Neden Hep meşguLe Düştü..

KolaY oLmıcaK SeNi uNutmaK... ßelKi GeCe GündüZ aĞlıcaM... Ne oLurSa oLsuN ...???



Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßenßuLdum HaßeRiN oLsun!!! S.S.M.

Eğer bir gün hayatımın son nefesini verirde bu dünyanın güzelliklerinden vazgeçecek olursam yanımda ol ki sana sessizliğin ölüm demek olduğunu göstereyim … !!!S.S.M.

Seni dünyada seven 10 kişi varsa onlardan biri benim seni dünyada seven 5 kişi varsa onlardan biri de benim seni dünyada seven 1 kişi varsa o kesin benim seni dünyada seven hiç kimse yoksa bilki ben ölmüşüm… S.S.M.

Seni unutmayı düşündüm bu gece bir sigaranın üzerine adını yazdım sigara bittiğinde unutacaktım seni duman duman atacaktım seni içimden rüzgâr savuracaktı küllerini fakat… seni unutmayı düşünürken nerden bilirdim ki seni her nefeste içime çektiğimi S.S.M.

yüReğiMe göMDüm Seni söKüp aTmaK müMKün deĞiL YanıMDa oLaMasaNDa rüYaLaRın yeTer baNa S.S.M.

yα вєи fαzLαyıм вu düиyαdα yαdα вu düиyα sєиsiz fαzLα вαиα

Hiç yorum yok: