2 Ocak 2017 Pazartesi

Whatsapp sözleri

!ne kazandın biLmiyorum ama umaRım beni kaybettiğine değmiştiR...!

██21% Deli
███30% düşünceli
████46% MutLu
█████53% Sempatiq
██████60% Sevecen
███████73% NazLı
████████80% Inat
██████████90% CıLqın
██████████████100- - aSıkk % =P

Whatsapp sözleri güzel

Hayat ßnden aLdıqLarını neResıne soquCaq acaßaaa xS ¿?

Özlü Sözler
Özlü Sözler
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?
Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?

µmµtLârâ kânmâ µmµtLâr ßîr gûn îmkân§izLâsîr hâyâtî tøz Pêmßê yâ§îyørµm §ânmâ,hêr Rênk ßîr gûn §îyâhLâ§îr ...

§!L~~ ÂdImI~~ ßã$tãn~~ ¥ãSs~~ kãLßiné , ßã$~~ hÂrf!~~ ßü¥ük~~ QLSuN.

b1r hayat sectim !
hayat'larin icinden.
sebebsizce ya$iyorum
õLmek isterken deLice .

h€rkesin ßiras faiLi oLduqu meÇhuL ßir Cinayetim $imdi...!

ßir yazar né démi$ 'sén qit a$k bana kaLsın' ßéndé diorum ki 'ßén ßurdayım yaLan a$kın séndé kaLsın'...

ßén yiné sévéRim séviLirim sén ßiLméséndé oLurR Adı va? ?énDi yo?Lrdan ßı?dım

Benim acelem yok, zamanla yarışmıyorum
Yaşam hep şaşırtıyor yine de barışmıyorum ...)':

ellerinle yaktığın ateşi gözyaşlarınla söndüremezsin...

Mutluluk Sözleri

2017 Whatsapp için sözleri
GözLérne ßaktqça ağLasaDa GözLrm . . . ağLmq iÇhn Dé oLsa GözLrni ÖzLdm . . . !!

uNutmadım sevgi sözcükLeRiNi ama uNutmuş gibi davRaNdım,SeNdeN başka hiç kimseye yakıştıRamadım!

/x/ ÇözeMediğiM DenkLemLerin...ßiLmediğiM ÇözüMLeri Gißisin..!!

Sen ağLama dedin...Hani dönecektin...Bir damLa gözyaşım SeninLe biLe geLmedi...

Dileğini tutmuş sayar sonsuzdan geri..

ßittimi söLic£qL£rin yıLLarca ßiriqtirdiqL£rin ßuruşuq kağıtLar gißisin sh£n w£ g£r£qsiz cümL£L£rin..!

Hani Yetebilseydim, Değiştirirdim Fikrini !!DinLeyeceğini BiLSem, Anlatırdım GerçekLeri...Neys,bırak bende kalsın

özlü güzel sözler

terk etmek istemediqin şimdiki hayat deqil eski hayat...ve o hayat coktan öldü...

AdİLiĞiNe BoNcUk TaKtA NAzAr DeYmEsİn.

Whatsapp Sözleri
Whatsapp Sözleri
Diki$ yerLeri atmi$ ßir hayatin tam OrtaSinda naRkoza Muhtac ßir kaLp iLe ßiraktiqin o yerLerdeyim..:

'a$k ciddi 1akıL hastaLığıdır..o yüzden ßen piskopatımm

SözcükLerimin ßittiği yerde GözLerime ßak...OnLar Bu Sevgiyi Çok Daha İyi anLatacakLar Sana..!

ZeKa Ya$ıN ßaNa AbLa DiYo !!!

Aşk Sevgi Sözleri

yoksun yokluunda öLüorum biLki sni çk sefiorm bu kez "kşké" yok ... susuyorum!

* Kayb0Ldum sanqi yiné..qörn varmı?..hér$y b0mb0q..vé yiné kmsé
* yoq..
* Méğér asıL yaLn bunCA zamn inandım insanLaRmı$..”Farqéttm!
* Öncé shn brquy0rsun sayFaLary…snRA..b$qaLary karaLıyor cümLéLéri..
* Chéstér 0Lp qyb0Lmq istiy0rm…kmsénindé bLMasını ‘isT3miy0rmm!!
* ߀n sn!n !Lq0quL yıllarımda..sıq sıq yéR3 dü$ürdüğn “kur$un kal£mn qibiim!!Dıştan baqıldıında sapasaĞLam..ama ici paramparcaa!!
* I$ığı qörncé qarnlığa qacıy0rm hémn..böcqlér qbii !!
* Karanlıktayım ruhum nerde haberim yok....
* Aklm ve kalbm arasnda sıkısıp kalmısım oturup karalama yapmaya baslıorm ya da hayatımı karalıyorum...

aşk sözleri

* Aynı Insanlar Farklı Isimler ....
* 2grm sabrım wrdı..!onuda aldılar..!küçücük 1kalbm wrdı..!içine sıçıp krdılar..!!!
* uzak düşmüşüm kendimden aklm fkrmden çaresiz surukleniorm..
* 1trén camındn dünyayı qrdm..haliné üzldm..!
* Karnlıın tam 0rtasında..ynlızlıa uyndıımda..qözyşlarımn tuzu dudqlarmda..ayrılıqq acısı damarlarımda!!!
* anne motooooor..baba oküüüüz..^kızımız tiki oldu..üzgünüzz.. xD
* biliyrm artk çk z0r..kurack y£ni bir h!kaym yq..yne de uğra$ıorm rsqlé eskimş kelimlrle…
* bény sévmén ßitLénsinn?
* KàZndißhi tāRiFhii..:muZŁHu véaa vaNiLyaLhII puDňgHii p$Rrh..FıRnDhä yakќh
* Çayda lipt0n…karıda ip d0N
* 14 ya$ındaysanız…hayat qércqdn c00q qüzL ..
* -dışarı çıkarmsn arkadaşım -blmm denemek lasım
* dilenci de nike ayakkabılı olablr
* Yanımda yok yerin git su iç lan itle aynı tastan…

Hiç yorum yok: